Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Od jakiegoś czasu zbieram punkty za zakupy leków w aptece Dbam o Zdrowie i uzbierałam ich już trochę. Od 1.01.2012r. zmieniły się zasady programu lojalnościowego i żeby nie stracić punktów, trzeba wymienić je na nagrody z katalogu. Siadłam więc do komputera i wieczorem w poniedziałek 05.03.12r. dokonałam wymiany punktów na nagrodę w postaci suszarki do włosów. Na końcu formularza podałam dane do dostarczenia przesyłki za pośrednictwem kuriera i wysłałam zamówienie. Nie otrzymałam żadnego maila z informacją o przyjęciu zamówienia na nagrodę, tylko z mojego konta została odjęta odpowiednia ilość punktów. Wiem już, że czas realizacji takiego zamówienia jest dosyć długi (już wcześniej zamawiałam nagrodę z dostawą do apteki i czekałam na nią ok. 3 tygodnie), więc czekałam cierpliwie na jakąś wiadomość. I oto wieczorem w poniedziałek 26.03.12r. otrzymałam maila z informacją, że wysyłka mojej nagrody została zrealizowana i otrzymam ja za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS w najbliższym czasie (czyli nie wiadomo czy na następny dzień, czy później). Zatem upłynęło 21 dni od złożenia zamówienia do informacji o jego zrealizowaniu i wysyłce. Pomyślałam, że w razie czego kurier będzie miał telefon do mnie i może się skontaktować, bo tak naprawdę to nie byłam pewna kiedy przyjedzie. Okazało się, że przyjechał na następny dzień (wtorek 27.03.12r.) i to już o 10 rano. Kurier nie kontaktował się ze mną przed przyjazdem, tylko przyjechał i miał akurat szczęście, że jeszcze byłam w domu i mogłam od razu odebrać przesyłkę. Oceniam realizację zamówienia na na 4, ponieważ nie miałam możliwości śledzenia przez portal doz.pl na jakim etapie jest zamówienie.