Opinia użytkownika: Agnieszka_2120
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Towar na półkach bardzo ładnie wyeksponowany. W sklepie panował ład i porządek, pomimo dużej ilości klientów. Ceny oczywiście zróżnicowane. Ale warto podkreślić, że jest dużo marek i jest w czym wybierać. Na dziale z kosmetykami do twarzy, można bardzo łatwo się pogubić. Towar poukładany wg firm utrudnia znalezienie i dobranie odpowiedniego np. kremu. Po pierwsze wszystkie kremy, żele, toniki, mleczka, maseczki etc. stoją razem tuż obok siebie i dużym wyzwaniem jest wypatrzeć w tym wszystkim np. krem. Mało tego jeszcze trzeba odnaleźć krem do swojego rodzaju cery – który zapewne gdzieś stoi, ale nie wiadomo gdzie. Po drugie trzeba obskoczyć całą ścianę z kosmetykami by móc porównać różne marki. Gdyby towar był zgrupowany wg jego przeznaczenia – klient szybciej by znalazł to czego szuka i miałby łatwiejszą możliwość porównania towaru różnych firm. Taka wygoda spowodowałaby, że klient wolałby przyjść zrobić zakupy w tym, a nie innym sklepie.Wszędzie było widać przechadzającego się ochroniarza oraz panie, które przemykały między klientami, gdzieś się śpiesząc. Personel ubrany schludnie- bez żadnych zastrzeżeń. Podczas tzw. godziny szczytu – kiedy kręci się po sklepie dużo klientów, dwie osoby z personelu zaczęły wywozić kartony. Widok był śmieszny, bo klienci musieli rozpłaszczać się na półki z towarem by zrobić im miejsce do przejścia. Wszystkie kasy były czynne, ponadto panie kasjerki zwinnie obsługiwały klientów, więc nie było kolejek. Pani, która mi kasowała towar była bardzo uprzejma, przywitała mnie „dzień dobry”, zaproponowała reklamówkę, po skończonej transakcji zaprosiła na ponowne zakupy i pożegnała. W sklepach Rossmann można płacić kartą zbliżeniowo – co bardzo ułatwia zakupy.