Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: We wtorkowe południe udałem się do siedziby PZU w Oświęcimiu, by złożyć dokumenty w sprawie odszkodowania. Gdy wszedłem od razu podeszła do mnie pracownica i zapytała się w czym może mi pomoc, powiedziałem, że przyszedłem złożyć dokumenty na odszkodowanie. Kobieta poinformowała mnie, że najpierw muszę założyć sprawę telefonicznie i uzyskać niezbędny kod, więc poprosiła mnie, żebym poszedł za nią, usiadłem przy telefonie, kobieta wykręciła mi numer,podała kartkę i długopis, byłem bardzo zaskoczony, ponieważ zawsze spotykałem się z tym, że samemu ze swojego telefonu trzeba dzwonić i wszystko załatwiać. Zgłosiłem szkodę przez telefon, konsultant był bardzo miły i wszystko mi wyjaśnił. Gdy uzyskałem numer sprawy udałem się do stanowiska, gdzie czekała na mnie pracownica, bardzo sprawnie zeskanowała wszystkie potrzebne dokumenty i odpowiedziała na moje pytania. Byłem aż zaskoczony, tym jak miła była ta kobieta, wszystko przebiegło bardzo szybko i sprawnie. Podoba mi się to, że można na stronie PZU sprawdzić w jakim stopniu moje zgłoszenie jest rozstrzygane. Byłem bardzo zadowolony z obsługi w PZU.