Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Pracownicy podjazdu tej stacji CPN chyba jakiegoś „lenia” mieli bo dwóch ich było, po obrzeżach parkingu chodzili i nie kwapili się do tego aby pomóc przy tankowaniu paliwa ciekłego, przy dystrybutorze z gazem nie było nikogo. Rad nie rad sama musiałam sobie zatankować samochód benzyna, której cena już „zwala” z nóg 5,87 zł/litr, w dodatku jest to tylko Pb 95, na Vervę nawet nie spoglądam. Za 15 litrów paliwa należy mi się tylko 90 punktów Vitay, to niewiele w porównaniu z kawą, którą też kupiłam – 150 punktów a cena 7,49 zł/kubek 420 ml do którego pracownica Justyna zaproponowała pączka za 1 zł i dodatkowe 50 punktów. Bardzo sympatyczna kasjerka o dość „konkretnej” budowie ciała, ciemne włosy związane w ogonek, okulary, czerwony sweter z nadrukiem znaku firmowego Orlen-u, grzeczna, uprzejma z uśmiechem na okrągłej twarzy. Rzetelnie traktowała swoje obowiązki, nie to co pracownicy podjazdu, jedynie ich odzież „mówiła” o tym że tu pracują bo o obowiązkach jakoś zapomnieli, na ozdobę raczej też nie wyglądali. Może zrobili sobie wolna sobotę? W sklepiku porządek, zarówno na stanowiskach kasjerek jak i przy stanowisku samoobsługowym z kawą, posadzka czysta, szklane ściany też z połyskiem czystości, w rogu stolik i dwa krzesełka, dwa regały środkowe z poukładanymi artykułami (napoje, słodycze, zabawki etc), między nimi swobodnie można przejść, zapoznać się z ofertą, także idąc do toalety. Można tu nabyć też różne akcesoria samochodowe. Na podjeździe stacji też wszystko jak należy, porządek, podłoże równe z kostki brukowej, z boku przy wejściu do sklepu, sporej wielkości kosz na śmieci. Moja wysoka, choć nie najwyższa ocena to zasługa głównie kasjerek i wyglądu tej stacji, jej obniżenie od najwyższej to zachowanie pracowników podjazdu i wysokiej ceny paliwa.