Opinia użytkownika: Artur_486
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu Polo Market, przy ulicy Wiślickiej w Krakowie. Już przy samym wejściu okazało się, że nie ma wolnych koszyków na zakupy, tylko wózki. Niestety nie miałem przy sobie drobnych więc nie mogłem skorzystać z tego udogodnienia. W całym sklepie oprócz mnie, było może 5 klientów, gdyż było to niedługo przed zamknięciem, a mimo to nigdzie nie znalazłem wolnych koszy. Byłem zmuszony nieść swoje zakupy w ręce, na szczęście były one niewielkie, ale nie wiem jak ma sobie poradzić z tym osoba, która chce kupić więcej rzeczy, a nie ma akurat monety 1zł na wózek. W środku już było znacznie lepiej, produkty były na swoich miejsca, wszystko ładnie poukładane i wszędzie bardzo czysto. Ceny w Polo Market nie są wysokie i jest duży wybór produktów. Na stanowisku z wędlinami zostałem obsłużony w ciągu 2 minut. Do kasy stałem też niewiele dłużej. Obsługa była miła i uprzejma. Bardzo dużym plusem jest fakt, że można płacić kartą od każdej kwoty, a nie minimum 10zł. Gdyby nie brak koszy, ocena sklepu była by bardzo wysoka, jednak uważam, że to jest podstawowy minus, bo nie każdy przychodzi do sklepu po trzy produkty. Dlatego minus za organizację.