Opinia użytkownika: Sylwia_717
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Dzisiaj udałam się do Jyska zareklamować materac, który mąż kupił tam jakieś 3 miesiące wcześniej. Do tej pory nic nie reklamowałam w tym sklepie więc nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Podeszłam do obsługi i powiedziałam z czym przyszłam. Uśmiechnięta pracownica poprosiła mnie o paragon i bez zbędnych formalności wydała nowy towar. Chciałam się jeszcze rozglądnąć po sklepie więc pracownica zaproponowała żebym zostawiła sobie materac obok kasy. Tak tez zrobiłam. W sklepie znajduje się dużo atrakcyjnych towarów, łatwo dopasować ceny do produktów. Jednak alejki są bardzo wąskie i ciasne. Po wybraniu kilku rzeczy wróciłam do kasy. Pracownica skasowała produkty, spytała o kartę Payback i upewniła się że nie zapomniałam materaca, który czekał na mnie obok kasy.