Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: W związku z otrzymaniem wezwania do zapłaty z Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ( mimo opłacania comiesięcznych r-ków), postanowiłem skontaktować się z w/w firmą w celu wyjaśnienia, czego dotyczy wezwanie. W jego treści wskazano jedynie, że nie zapłaciłem faktury nr...., ale nie było informacji, za co faktura została wystawiona, za jaki okres itp.W tym celu zadzwoniłem na podany w piśmie numer infolinii tj. 32 6060606. Automat poprosił mnie o wybranie właściwego rejonu kraju, a następnie usłyszałem komunikat: "Przepraszam, obecnie wszyscy konsultanci są zajęci, prosimy czekać na połączenie". Komunikatu tego, na przemian z muzyką słuchałem przez 15 minut, po czym straciłem nadzieję na rozmowę z żywym człowiekiem i się rozłączyłem.Równie skuteczna była próba połączenia się z infolinią Tauronu, którą podjąłem kilka dni wcześniej, ale w godzinach przedpołudniowych (też wytrzymałem ok. 15 minut).