Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Córka połamała mi okulary i wybrałem się do Forum by szybko kupić nowe. Najpierw udałem się do jednego salonu, ale czas realizacji zamówienia wynosił 4 dni robocze, więc zrezygnowałem. Następnie udałem się do salonu Vision Express i jak sama nazwa wskazuje liczyłem na to, że szybko kupię okulary. Niestety kolejne wydarzenia pokazały jak bardzo się myliłem. W salonie zostałem bardzo miło przywitany i obsłużony. Pracownik salonu (jak się okazało optyk) wybrał dla mnie optymalny wariant cenowy soczewek i oprawek a następnie zbadał wzrok. Zdecydowałem się na oprawki, ale nie było dla mnie oprawek w interesującym mnie kolorze. Pracownik sprawdził dostępność oprawek i poinformował mnie, że powinny być następnego dnia. Najpóźniej za dwa dni, ale zapisał mój numer telefonu i miał zadzwonić do mnie i poinformować mnie kiedy okulary będą gotowe. Na próżno czekałem przez dwa dni na telefon. Próbowałem zadzwonić kilkunastokrotnie do salonu na numer wcześniej mi podany. Nikt nie odbierał telefonu, w związku z tym zdecydowałem się udać osobiście do salonu dowiedzieć się co się dzieje z moimi okularami. Pracownik salonu zaczął sprawdzać status realizacji mojego zamówienia. Okazało się, że kurier nie dowiózł okularów. Następnego dnia znów sam próbowałem się dodzwonić do salonu by zapytać się o okulary. Otrzymałem odpowiedź, że właśnie kurier je przywiózł i mogę za pół godziny przyjechać je odebrać. Tak też zrobiłem. Okulary zabrałem, otrzymałem parę gratisów, ale nikt mnie nie przeprosił, że tak długo musiałem czekać na expresową realizację...