Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Chyba bardzo trendy chciała być kasjerka Kinga, którą po raz pierwszy tu widziałam, starała się pozować na profesjonalistkę w zachowaniu ale słabo jej to wychodziło, w dodatku identyfikator przypięty do szlufki spodni jeansowych wcale super nie wyglądała – ani elegancko, ani nowocześnie, wręcz wieśniacko, nie obrażając wieśniaków bo wielu z nich by tego nie zrobiło. Starała się być miła, życzliwa i uprzejma – jako tako jej to wychodziło, ubrana w czerwona koszulkę, lekki makijaż na twarzy, czarne, krótkie włosy ładnie ułożone, ten wygląd bez zarzutów. Starała się zapakować klientce przede mną ciasto w papier firmowy sklepu ale jakby jej go brakowało wzdłuż za to wszerz sporo zbywało, ostatecznie udało jej się wetknąć całość do reklamówki – „brawo, sukces” spociła się przy tym bardzo. Co chwilę też koleżankę z sąsiedniej kasy o kod do niektórych artykułów pytała, najwyraźniej brakowało jej tej wiedzy. Stanowisko pracy miała uporządkowane, żadnych zbędnych rzeczy na ladzie. Klientce przede mną, a dokładniej tej, która stała przed starszą panią przede mną wydała o 5 zł za mało, klientka się zorientowała ale pani Kinga miała już zamkniętą kasę i nie było możliwości otworzenia jej po zakończeniu operacji, więc przeprosiła tą klientkę i poprosiła o chwilę cierpliwości aż skasuję stojącą przede mną panią, gdy kasa znów automatycznie się otworzy. Jednak gdy skończyła obsługę znów zapomniała wydać czekającej i sytuacja ponownie się powtórzyła. Gdy kasowała moje zakupy, poprosiłam tez o kawałek ciasta kremowego 14,99 zł/kg, o dziwo udało się obsługującej oderwać tym razem taki kawałek papieru pakowego, że wystarczyło jej do prawidłowego zawinięcia tacki z ciastem. Gdy zapłaciłam, znów pani Kinga zapomniała o klientce czekającej na swoje 5 zł. Nie wiem jak długo jeszcze stała ale wydaje mi się, że pani Kinga miała dość zajęcia na kasie bo pot z czoła lał jej się ciurkiem, minę miała nietęgą a klientka ciągle na swoje 5 zł czekała. Ta młoda dziewczyna powinna być bardziej przygotowana do zajmowanego stanowiska bo to tylko obniża wartość obsługi a ten sklep na to nie zasługuje.