Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Weszłam tylko na chwilkę do Kauflandu, dosłownie po jeden produkt, dokładnie po chleb. Chleb tam kupowany ma kilka zalet, przede wszystkim jest dobry, świeży, ale też ma atrakcyjną cenę, bo kosztuje tylko 1,89 zł (mały). Od razu po wejściu zauważyłam dzikie tłumy klientów robiących zakupy na święta. Miałam zamiar bardzo szybko dostać się do stoiska z pieczywem i od razu udać się do kasy. Niestety, ta próba mi się zbytnio nie powiodła. Ale muszę przyznać, że wyjątkowo, na terenie sklepu panował nawet porządek. Towary miały swoje miejsce na półkach, w koszach z promocjami też nie zauważyłam bałaganu czy chaosu. Nie wiem jak to się stało, bo na terenie sklepu nie zauważyłam nikogo z obsługi, kto panowałby nad tak dużą liczbą klientów. Kasy były otwarte prawie wszystkie, jednak przy każdej z nich stał dość długo ogonek. Panie kasjerki jednak zdawały się tym nie przejmować i baaardzo powoli przesuwały towary przez czytnik. Nie utrzymywały kontaktu wzrokowego z klientami, nie angażowały się zbytnio w obsługę. O jakimkolwiek uśmiechu czy dobrym słowie skierowanym do klienta nawet nie było mowy. Przyznam, że miałam wrażenie, jakby potraktowano mnie bezosobowo, jakby wcale im nie zależało na klientach.