Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tomasz_1631

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Biedronka zawsze słynęła z niskich cen oraz szybkości usługi. W ostatnim czasie sieć ta próbuje przebić się do wyższej półki supermarketów. Czy to się uda? Może być ciężko. Moja ostatnia wizyta niestety potwierdza mnogość wyzwań stojących przed tą siecią sklepów należących do Geronimo Martins. W Biedronce przy ulicy Krzyckiej jest na pewno czyściej niż w Biedronkach, które miałem okazje swego czasu odwiedzić. Niemniej, nadal nie jest idealnie, a poza tym, w niektórych miejscach z powodu wąskich przejść pomiędzy regałami bądź ustawionymi na podłodze towarami nie jest możliwe aby mogły się minąć dwie osoby. Personel choć bardzo się stara, również nie powinien być wyznacznikiem standardów dla innych sklepów. Cóż można bowiem pomyśleć kiedy dwóch pracowników krzyczy do siebie przez cały sklep? Sytuacja bardziej przypominająca targ niż supermarket. Niemniej, należy dodać iż pracownicy w przypadku pytań potrafili udzielić dokładnej informacji. Widać iż kierownictwo przywiązuje coraz większą wagę do obsługi klienta. Można to odczuć szczególnie przy kasie. Ilość uprzejmych słów, które tam usłyszałem z jednej strony może się podobać, lecz z drugiej wydawała się już nad wyraz sztuczna. Na szczęście nie zmienia się szybkość obsługi, z którą nie mogą konkurować inne sklepy. Biorąc pod uwagę stopniową metamorfozę Biedronki, z ciekawością będę się przyglądał przemianom dokonującym się w tym sklepie.