Opinia użytkownika: Tomasz_486
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sytuacji gdy stałem w kolejce a przede mną stało trzech mężczyzn w wieku około lat 40 mówiących po niemiecku, próbowali porozumieć się z Panią kasjerką po niemiecku bądź po angielsku i kupić bilet do rzeszowa, jak wiadomo mogli to zrobić tylko w zwykłej kasie a nie miedzynarodowej.. postanowiłem być mediatorem gdyż nie mogli się z Panią w żaden sposób porozumieć.. Na końcu Pani wstukała kwotę do zapłacenia w kalkulator i przystawiła im do szybki.. sądzę że Pani kasjerki jakieś podstawy angielskiego znać powinny, lub można by stworzyć kasę dla cudzoziemców w której sprzedawałaby Pani znająca np niemiecki francuski i angielski. Mnie obsluzono prawidłowo i dość szybko, minusem na dworcu są oczywiście bezdomni, zaczepiający podróznych..