Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu sieci Carrefour w Lublinie, a dokładniej przy al. Jana Pawła II. Parking przed sklepem i strefa wejścia do sklepu były czyste, nie widać było papierków czy innych śmieci. Kosz na śmieci przy wejściu nie był przepełniony. Podłoga wewnątrz sklepu była nieco brudna. Przy wejściu na halę sprzedaży brakowało aktualnych gazetek, stojak na nie świecił pustkami. Nie było też koszyków na zakupy. Tzn były ale tylko przy kasach a nie przy wejściu. Towary na półkach stały równo i były dobrze oznakowane pod względem cen i nazw. Jednak w ostatniej alejce (z piwem, napojami i chipsami) był utrudniony dostęp do większości towarów, gdyż alejka ta była zastawiona kilkoma paletami z towarami. Jednak nikt ani tych palet nie przestawiał, ani nie wykładał z nich towarów na półki. Za to były ustawione tak, że nie dość że pewnych towarów nie można było wziąć z półki to i przejście alejką było utrudnione. Pracownicy sklepu byli ubrani w firmowe stroje, które wyglądały na czyste i schludne. Do kasy była nieduża kolejka, kasjerka przywitała się a po zakupach pożegnała i zaprosiła ponownie.