Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Bardzo niemiły kierownik sklepu - gburowate zachowanie i ironiczny ton rozmowy, dotyczy to procesu składania reklamacji na towar zakupiony dwa tygodnie wcześniej. Podchodzący do klienta wg schematu a nie jak człowiek. Niedouczony w kwestii czasu naprawy - wg niego to dwa tygodnie, a autoryzowany serwis przyjął 3 tygodnie na naprawę.Pracownik niekompetentny, nie udzielił ważnej informacji o gwarancji towaru - który kupując na firmę traci z 4-letniego okresu aż 3 lata - masakra. Nie złożyłam w konsekwencji reklamacji w tym sklepie, gdyż poczułam się poniżona i bałam się kolejnych przykrości.Nie kupię w tyn sklepie już żadnego towaru z powodu obsługi i braku wiedzy lub dobrej woli pracowników.