Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Altero
Treść opinii: W styczniu tego roku kupiłam w sklepie Altero buty zimowe. Buty były przecenione, ale nie miałam wątpliwości co do tego, że są dobrej jakości, ponadto nie były klejone, a szyte, więc uznałam, że jest to dobry wybór. Niecałe 2 miesiące później się zepsuły, więc musiałam je dać do reklamacji. Pani, która mnie wtedy obsługiwała (brunetka) była konkretna i rzeczowa.Przyjęła buty, doradziła, udzieliła szczegółowych informacji dotyczących zgłoszenia i ostatecznie nie pozostało mi nic innego jak czekać na telefon ze strony sklepu. Na odpowiedź nie musiałam długo czekać, bo około tygodnia (buty były wysłane z Lublina do Krakowa). Reklamacje uwzględniono bez problemu, a wadę naprawiono. W dniu dzisiejszym odebrałam buty, ale jestem delikatnie zniesmaczona faktem, że w momencie w którym odbierałam buty, stojąc z dwiema reklamówkami innych zakupów i torbą na ramieniu, żadna z Pań nie sięgnęła na blat stołu, by buty, które mi wcześniej pokazały schować do pudełka, tym samym pomóc mi. Oczywiście sama to mogłam zrobić, ale po prostu kolokwialnie mówiąc "rąk mi zabrakło".