Opinia użytkownika: Amanda_2
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kończyła mi się umowa w tej sieci. Nie wiedziałam jeszcze czy podejmę decyzję o przedłużeniu umowy, czy przeniosę numer do innej sieci. Jednak ku mojemu zdziwieniu telefon milczał. Przy wcześniejszych umowach Biuro Obsługi potrafiło wydzwaniać już 2 miesiące przed końcem z nowymi ofertami. Tym razem nikt mi nic nie zaproponował, a dodam, że klientem T mobile jestem już od ok. 8 lat. Minął dzień wygaśnięcia umowy i zgodnie z regulaminem, jeśli nie skontaktuje się w celu rezygnacji umowa przedłużana jest automatycznie na kolejny miesiąc. Korzystałam w tym trybie z usług T-mobile jeszcze kilka miesięcy i również w tym czasie nie zaoferowano mi nic. Uważam, że jest olewanie klientów i postanowiłam zrezygnować z usług. Zadzwoniłam więc sama na infolinię aby dowiedzieć się w jaki sposób mogę to zrobić. Pierwsze pytanie zdziwionego konsultanta brzmiało: DLACZEGO? Wytłumaczyłam więc delikatnie dlaczego, a konsultant nie dając za wygraną spytał, czy może mi w takiej sytuacji teraz coś zaproponować. Odmówiłam. Nachalny konsultant dalej męczył mnie, do jakiej sieci zamierzam się przenieść i jakie korzyści będę tam miała. Wszedł na stronie tej sieci i zaczął mnie dosłownie przepytywać o liczby minut i inne korzyści, za każdym razem porównując je do T-mobile. Nie mając ochoty na dalszą dyskusję zakończyłam rozmowę.