Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Helimed
Treść opinii: Na wizytę lekarską umówiłem się 2 tygodnie wcześniej. Obsługujący mnie przez telefon pracownik był miły i kompetentny. Otrzymał ode mnie niezbędne informacje łącznie z numerem telefonu, a następnie podał dostępne termin, z których jeden zarezerwowałem. Niestety mimo posiadania do mnie numeru telefonu nikt nie potwierdził mojej wizyty telefonicznie lub przez sms. Uważam, że przy tak odległym terminie od rejestracji do wizyty powinno mieć to miejsce. Jechałem z daleka i w drodze zacząłem się obawiać, żeby wizyta nie została odwołana. Wiem, że niektóre kliniki praktykują tego typu przypomnienia.To jedyne, co mogę zarzucić klinice. Wewnątrz jest nowocześnie urządzona, a obsługa jest bardzo miła i profesjonalna. Nie musiałem czekać w kolejce i od razu zostałem przyjęty do rejestracji. Moja karta była już wypełniona na podstawie danych przekazanych przez telefon, co miło mnie zaskoczyło. Na miejscu możliwość płatności zarówno gotówką, jak i kartą.Sama wizyta- nie mam nic do zarzucenia. Lekarz robił wrażenie profesjonalisty, a przy tym był miły i otwarty dla pacjenta. Przyjęty zostałem punktualnie, a gabinet opuściłem usatysfakcjonowany.