Opinia użytkownika: Amanda_2
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Kończyła mi się umowa, więc jak wiele osób z mojego otoczenia postanowiłam przenieść numer do play. Wpisałam swój numer na och stronie internetowej, po czym konsultant bardzo szybko oddzwonił i spytał w czym pomóc. Konsultant pomógł mi dobrać ofertę do moich potrzeb, zarówno abonament jak i model telefonu. Okazało się, że po podaniu wszystkich danych, umowę można przygotować telefonicznie, a później tylko oczekiwać kuriera z gotową umową i telefonem. Dodatkowo po zawarciu umowy telefonicznie miałam otrzymać dodatkowe minuty. Weryfikacja danych przebiegła bardzo sprawnie, konsultant odczytał wszystkie klauzule, byłam bardzo zadowolona, że wszystko załatwiłam w ciągu 20 minut. Czas oczekiwania kuriera wynosił do tygodnia, jednak ten nie pojawił się przez 2 miesiące. W ostateczności musiałam się udać do salonu i tam podpisałam umowę. Moja umowa nie została zgłoszona w ogóle do realizacji, co uważam za dużą niekompetencję konsultanta, z którym rozmawiałam. Odradzam załatwianie takich spraw w tej sieci telefonicznie, bo to co ma być zaletą okazuje się kulejącym niedociągnięciem.