Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lilou
Treść opinii: Wybrałam się do salonu marki, aby zamówić bransoletkę dla kuzynki. Salon bardzo efektowny i elegancki - jednak obsługa na zaskakująco, w takim miejscu, niskim poziomie. Pani, która mnie obsługiwała była w moim odczuciu obrażona, trudno powiedzieć na co ale zwracała się do mnie wywyższającym się, niezachęcającym do konwersacji tonem rodem z prl ..szczerze mówiąc, gdyby nie oczekiwania kuzynki od razu zrezygnowałabym z zakupu w tym sklepie. Na koniec, przy odbiorze, zwróciłam się do wolnej ekspedientki z prośbą o wydanie mi towaru (najpierw się płaci, a w późniejszym terminie odbiera z uwagi na grawer) - dostałam odpowiedź, że odbiór to tam - wskazując mi ladę odległą o 1,5 m - pustą ... i dalej zaczęła oglądać swoje paznokcie, a ja po to, żeby ktoś sięgnął do szafki i podał mi torebeczkę z zawartością musiałam czekać kolejne 5 min - to się nazywa poszanowanie klienta i organizacja pracy. Bardzo mnie to wszystko niemile zdziwiło i na pewno tam nie wrócę.