Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Jak każdego normalnego dnia,wybrałam się tak po prostu na zakupy do Polo-Marketu. Sklep położony w centrum miasta ,dobra lokalizacja.Wchodząc na starcie zaczepiłam o stojący luzem wózek,sytuacja nie byłaby o tyle niezrozumiałą,gdyby nie fakt iż kasjerki w danej chwili zajmowały sięobsługa i nie miały czasu ustawić ich w miejscu gdzie powinny stać,ale zbulwersował mnie fakt ze mimo takiego nieładu,pracownice opierały się o regały i przeprowadzały dyskusje.Mimo istniejącego faktu przestawiłam wózek na miejsce i udałam się dalej na sklep w celu zrobienia zakupów.Po ich dokonaniu podeszłam do kasy ustawiając się w kolejce czekając na obsługę.Polo-Market posiadając trzy kasy miał otwarte tylko jedną, gdzie przy ilości klientów w danej chwili powinny być co najmniej dwie włącznie z monopolem. po kilku sygnałach i niezadowoleniach klientów ,po wykonaniu kilku dopiero dzwonków otworzono trzecią kasę.Czas oczekiwania na kasjerkę trwał około 15 minut.Sytuacja nie byłaby tyle poważna gdyby nie fakt iż takie sytuacje zdarzają się monotonnie.Z obserwacji i relacji kupujących było można dostrzec niezadowolenie