Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy placówki Polbanku w Lublinie przy ulicy Chopina. Witryny zewnętrzne banku były estetyczne i czyste. Czysta była też strefa wejścia, szyby w drzwiach wejściowych były czyste, również podłoga nie budziła zastrzeżeń. W dalszej części placówki podłoga również była czysta i utrzymana w należytym porządku. W placówce pracowała tylko dwójka pracowników, jedna osoba za kasą a druga przy biurko. W kolejce do kasy przede mną czekały dwie osoby, jednak obsługa szła dość powoli i musiałem czekać ponad 15 minut. Sprawy dłużej trwające powinni załatwiać doradcy przy biurku a nie w kasie. Przy kasie powinny być jedynie załatwiane sprawy z wpłatami i wypłatami, a nie wszystkie inne. Zanim przyszła moja kolej to do kolejki ustawiło się jeszcze dwóch kolejnych klientów. Pracownicy banku byli ubrani elegancko, posiadali plakietki z imieniem i nazwiskiem. Czekając do kasy miałem możliwość przejrzenia ulotek, które były ułożone na jednym z biurek. Ulotki były ułożone równo i estetycznie. Gdy wreszcie doczekałem się swojej kolejki, okazało się że pracownica kasy była miła i szybko i sprawnie mnie obsłużyła (to była obsługa kasowa, a nie załatwianie formalności).