Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Pojechałam wcześnie rano do marketu specjalnie po to, by kupić znicze. Miałam nadzieję, że nie będzie zbyt dużo klientów i będę mogła szybko zrobić zakupy. Do sklepu weszłam zaraz po 8-ej i zastałam taki bałagan, ze szok po prostu. Wszędzie między półkami sklepowymi stało pełno palet z towarem, wielkich koszy z kartonami, a niektóre półki były puste. Na terenie sklepu zauważyłam dość dużo personelu sklepowego, niektóre osoby układały coś na półkach, a niektóre tylko sobie stały przyglądały się klientom. Żadna osoba jednak nie była skłonna pomóc klientom, a jeśli już była zagadnięta przez klienta to nie potrafiła pomóc znaleźć mu konkretnego towaru. Normalnie jakby tam wcale nie pracowała... Po przebrnięciu przez ten bałagan udałam się do stoiska ze zniczami. Był nawet spory wybór różnorodnych zniczy, ale ja wybrałam tradycyjne za 1,49 zł. Przyznam, że nie było zbyt wiele sztuk na półce, bo kiedy włożyłam do koszyka 10 sztuk, to na półce zostało ich dosłownie kilka. Od razu udałam się do kasy z tym ciężkim towarem i zostałam nawet szybko obsłużona. Kasjerka jednak nie była zbyt miła z rana, miała zagniewaną minę i wcale się nie uśmiechała. Dziękuję i proszę tylko cicho mruknęła pod nosem i tak wyglądała właśnie ta mało profesjonalna obsługa.