Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Wchodząc do sklepu dało się odczuć nieprzyjemny zapach. Na sali sprzedaży znajdowało się wiele kartonów z nierozpakowanym towarem, który utrudniał dostęp do niektórych produktów. Z kolei poruszanie się po sklepie utrudniały wózki z towarem, oraz pustymi kartonami, jak i wszelkiego rodzaju podesty i drabiny, które także można było oglądać na sklepie. Przy stosiku owocowo-warzywnym wszystko było w jak najlepszym porządku, produkty, które miały oznaki starzenia się były zapakowane i opatrzone ceną na osobnym wózku tuż obok stanowiska. Na sali panował spory ruch, a tylko jedna pracownica wykładała towar w dalszej części sklepu. Idąc do kasy zauważyłam, że towar a dokładnie torebki kaszy i ryżu leżą bezpośrednio na podłodze upchnięte pod półką. Mało estetyczny widok...Odeszła mi ochota na dalsze zakupy i skierowałam się ze swoimi produktami do kasy. Przy kasie można płacić kartą zbliżeniową, wiec obsługa była szybka. Kasjerka była ubrana w firmowy fartuszek życzliwa w stosunku do każdego klienta.