Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Tego dnia, będąc w CH Magnolia udałem się na zakupy spożywcze do Tesco. Była to niedziela, więc na sali sprzedaży było sporo klientów. Bez problemów odnalazłem wszystkie mi potrzebne artykuły, ponieważ towary są w intuicyjny sposób rozlokowane. W sklepie panował porządek, podłogi, lodówki i regały były czyste. Dział z warzywami i owocami miał świeże i dobrze wyglądające produkty, więc kupiłem parę pomidorów. Podczas chodzenia między alejkami widziałem w sumie dwóch pracowników, którzy sprawnie i szybko dokładali towar na półki.Po skompletowaniu produktów udałem się w stronę kas. Wybrałem stanowiska samoobsługowe, ponieważ była tam mniejsza kolejka i preferuję pełną samoobsługę :) Po zaledwie minucie czekania zwolniła się jedna z ośmiu kas, do której podszedłem. Obsługa urządzenia jest bardzo prosta i intuicyjna, a w razie jakichkolwiek problemów pomagała obecna tam sprzedawczyni. Dzięki niej moja obsługa kasy była jeszcze szybsza, ponieważ podeszła do mnie i wskazała mi gdzie są szukane przeze mnie pomidory na ekranie, a następnie pokazała mi odpowiednie bułki na pulpicie. Pracownik był miły i uprzejmy, z chęcią pomagał klientom. Pani ta mówiła życzliwym tonem i cierpliwie pomagała starszym osobom.