Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Do oddziału wstąpiłem dosłownie na chwilę, żeby wpłacić drobną sumę na własny rachunek. Była krótka kolejka i tylko 2 krzesła. Chwilę po mnie do banku weszły 2 starsze panie i tylko jednej z nich udało się usiąść na zwolnionym akurat krześle. Placówka utrzymana była w należytej czystości.Czekając na obsługę zauważyłem, że panie (w placówce nie widziałem mężczyzn - były w sumie 3 kobiety) wyglądają na bardzo skupione, nie uśmiechały się, wyraz twarzy jednej z kasjerek zdradzał wręcz poirytowanie. Jedna z pań nawiązała ze mną kontakt wzrokowy, lecz nie uśmiechnęła się ani nie skinęła głową. Gdy jednak podszedłem do kasy ta sama kasjerka, którą wcześniej oceniłem jako zdenerwowaną, sympatycznie odwzajemniła mój uśmiech, przywitała mnie, sprawnie przyjęła wpłatę i z uśmiechem pożegnała.Alior otworzył się ostatnio na starszą klientelę, oferując darmowe spłaty rachunków czy rozliczanie formularzy podatkowych. Niestety uważam, że to trudna grupa konsumentów - obsługa banku nie powinna jednak nigdy zdradzać irytacji związanej z klientem, nawet jeśli klient zadaje z pozoru oczywiste pytania. Najwyraźniej tego tu zabrakło, co jako obserwator oceniłem negatywnie. Ja zostałem obsłużony wzorowo, co potwierdza jednocześnie mój punkt widzenia - jeśli ja jestem miły dla pracowników punktów handlowo-usługowych, to odwzajemniają mi się tym samym. I za to dla tej placówki duży plus.