Opinia użytkownika: SECRETSERVICE
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Swego czasu zakupiłem w sklepie RTV EURO AGD produkty w systemie ratalnym. Bankiem, który kredytował zakup był Sygma Bank. Kwota wszystkich rat równała się kwocie zakupu towaru, nie musiałem opłacać prowizji ani innych dodatkowych kosztów. Jedynie musiałem zgodzić się na przyznanie karty kredytowej, której nie musiałem używać ani aktywować. raty spłaciłem w terminie szybszym niż przewidywano a kartę kredytową otrzymałem po miesiącu od zakupu towaru. Nie jestem zwolennikiem kart kredytowych dlatego też nigdy nie chciałbym z niej korzystać. Minęły dwa tygodnie od otrzymania karty gdy zaczęło się nakłanianie mnie do aktywacji. najpierw smsy z prośbą o kontakt z bankiem, potem telefony z automatycznymi informacjami aby aktywować kartę. W ostatnich dnia dwukrotnie dzwonili do mnie konsultanci w celu nakłonienia mnie do aktywacji karty a w przypadku odmowy zadawali ciągle jedno pytanie dlaczego? i starali się za wszelka cenę przekonać mnie do aktywacji karty. Wg mnie jednorazowe powiedzenie NIE powinno być wystarczające!ciągłe nękanie klienta tylko pogorszy wizerunek firmy !!!!