Opinia użytkownika: Jakub_562
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Tamtego dnia wybrałem się do sklepu Saturn w celu zakupu telewizora. Dokładnie wiedziałem jaki model oraz rozmiar potrzebuję, ponieważ wcześniej dokonałem wyboru na podstawie opinii i opisów zamieszczonych w internecie. Na odpowiednim dziale, w tym dużym markecie, nie mogłem zlokalizować miejsca gdzie były zapakowane egzemplarze wybranego przeze mnie TV. Dlatego znalazłem sprzedawcę z tego działu i powiedziałem mu że jestem już zdecydowany i proszę żeby wskazał mi miejsce skąd mogę zabrać zapakowany TV żeby udać się do kasy. To co usłyszałem zupełnie mnie zaskoczyło, mianowicie: ja jestem teraz zajęty bo obsługuję już kogoś i musi pan poczekać na swoją kolej (z tym że w tym momencie kiedy ze mną rozmawiał akurat nikogo nie obsługiwał, być może szedł do tej osoby czy coś w tym rodzaju, ale mając zdecydowanego klienta wystarczyło powiedzieć: telewizor który pan wybrał znajduje się tam!) Co ciekawe drugi ze sprzedawców zrobił zupełnie to samo co jego kolega! W efekcie nie kupiłem telewizora w tym markecie i bardzo się zdenerwowałem ponieważ nie lubię niepotrzebnie tracić czasu na zakupach.