Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Gorączka przeświąteczna ogarnęła ten hipermarket. O godzinie 10tej było już bardzo dużo klientów. Ten dzień to także dzień rozpoczęcia obowiązywania nowej gazetki. Dawno nie była w tym hipermarkecie, więc dość trudno było mi się połapać co gdzie jest. Na pierwszej stronie gazetki był schab za 12,99 za kg. Udałam się na stoisko mięsne by zrobić tam zakupy. Obsługa bardzo szybka. Pan który ważył mięso do każdego klienta mówił tubalnym głosem "prosz". Na stoisku z warzywami jedna waga z awarią. Wybierając jajka i zaglądając do pudełek, natknęłam się na 3 zbite jajka w 3 róznych opakowaniach. Akurat była tam pani, która układała jakja na półkach, więc swoją uwagę o zbitych jajach skierowałam do niej. Nic nie odpowiedziała. Jedno opakowanie zabrała z półki. Pozostałych już nie. Zakupiłam coca-colę - cztero pak. Produkt z gazetki, do którego miał być dodany gratis w postaci 2 l coli. Niestety nie było tego gratisu doczepionego. Nie było też nikogo z obsługi stoiska by zapytać gdzie ten gratis. Postanowiłam, zapytać przy kasie. Kasjerka szybko skasowała produkty. Udzieliła mi informacji w sprawie gratisu do coli, że w BOK raczej mi nie pomogą. Udałam się do BOK-u. Chwilę musiałam poczekać, bo byli inni klienci. Wytłumaczyłam z jakim problemem przychodzę. Pani zadzwoniła zaraz na stoisko by zapytać co z gratisami. Musiałysmy poczekać na telefon zwrotny. Trochę to trwało więc pani zadzwoniła raz jeszcze. Dalej kazano nam czekać. W międzyczasie poprosiłam o wystawienie faktury za zakupy. Ostatecznie okazało się, że powinnam było wziąc z półki gratisową colę i prawdopodobnie przy kasie nastąpiło by odliczenie jej wartości. Pani do końca nie była pewna. Ponieważ moje zakupy były już w samochodzie, więc zrezygnowałam ze zwrotu towaru i ponownego zakupu czteropaku z gratisem. Skle mógłby lepiej informować jak postępować z gratisami. Zauważyłam też błędy w cenach na stoisku z artykułami dla dzieci. Ktoś oznaczył promocyjną ceną herbatki dla dzieci, z tym że cena promocyjna była wyższa niż stara przekreślona cena. Po zakupie mydła w płynie stwierdziłam, że cena na paragonie jest o 1zł wyższa niż była na półce. Nie chciało mi się już jednak dochodzić tej pomyłki, gdyż byłam już spóźniona.