Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Do punktu Nokia Care zaniosłem mój nowy, ale już fabrycznie uszkodzony, telefon. Wizytę w tym punkcie zaproponował mi sam konsultant mojej sieci komórkowej. Punkt ten znajduje się na rynku centrum handlowego Manufaktura. Zostałem przywitany przy wejściu i od razu, po zaprezentowaniu mojego problemu, rozpoczęto sprawdzanie mojego telefonu. W punkcie znajdowały się trzy osoby z obsługi, wszystkie ubrane w firmowe t- shirty. Zachowanie personelu oceniam niezwykle pozytywnie. Odpowiedzi na pytania były udzielane uprzejmie i konkretnie. Salon był zadbany, czysty oraz przestrzenny. Pod jedną ze ścian znajdowały się modele telefonów, pod drugą akcesoria. oprócz telefonów oraz akcesoriów, zauważyć można było różne gadżety umieszczone w witrynach. Telefon został szybko zakwalifikowany jako nadający się do naprawy. Plusem jest to, że punkt ten najpierw sam próbuje naprawić sprzęt, co znacznie może skrócić czas oczekiwania na telefon. W salonie spędziłem niecałe 10 minut. Głównie dlatego, że pozwoliłem sobie również na rozmowę na temat telefonów ze sprzedawcą.