Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Wchodząc do sklepu miałam mieszane odczucia z powodu sześciu manekinów stojących w strefie wejścia. Działało to na podświadomość jak swego rodzaju blokada przed wejściem na salę sprzedaży. Na sali sprzedaży panował spory ruch było wielu klientów, a raczej klientek, bo pań było zdecydowanie więcej. Niektóre z ubrań leżały na podłodze. Podczas swojej wizyty nigdzie na sali nie widziałam personelu, który porządkował by towar lub był do dyspozycji klientów. W okolicy kas zauważyłam półkę z perfumami, były dostępne także testery, jednak nie było pasków papierowych do testowania zapachów. Co do kas to niestety nie radziły sobie z obsługą klientów, których było sporo w tym dniu. Czynne były dwie kasy, z czego przy jednej z nich czekało na obsługę sześć osób. Kolejka jakby stała w miejscu, widać było, że powstał tam problem, gdyż cały czas wzywany był przez głośnik pracownik do pomocy przy kasie.