Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu Biedronka przy ulicy Hetmańskiej w Lublinie. Witryny zewnętrzne jak i drzwi wejściowe były czyste i wyglądały estetycznie. Czysto było wokół kosza stojącego przy wejściu do sklepu. Podłoga w sklepie jednak była brudna, pod nogami czuć było piach, a dodatkowo w kilku miejscach na podłodze widać było nie estetyczne plamy (zabrudzenia). Przy wejściu do sklepu brakowało wózków na zakupy. Były one tylko w wiacie na parkingu. Ponadto w sklepie tym nie ma mniejszych koszyków (plastikowych). Tak więc robiąc mniejsze zakupy jesteśmy skazani na noszenie ich w ręku lub siatce (o ile taką mamy). Produkty były na ogół na półkach poukładane w sposób równy i prezentowały się estetycznie. Ceny były wyraźne i czytelne, nie dostrzegłem błędów w tym zakresie. Pracownicy marketu byli ubrani w firmowe zielone koszulki, każdy pracownik posiadał też identyfikator. Stroje obsługi wyglądały na schludne i czyste. W sklepie był spory ruch, było ciasno, a najgorzej było przy kasach. Kolejki od kas ciągnęły się aż w sklepowe alejki. Działały tylko 3 z 4 kas, jednak pracownicy uwijali się i starali się rozładować zator, jednak nawet jak odchodziłem od kasy to jednak kolejki dalej były duże. Kasjery we wszystkich kasach starali się jak najszybciej obsługiwać klientów, jednak ruch w sklepie był duży. Mimo starań kasjerów w kolejce do kasy stałem około 10 do 15 minut, co uważam, że jest stanowczo za dużo.