Opinia użytkownika: Piotr_1691
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: W dniu 01.04.2012 robiłem zakupy w C.H Leclerc przy ulicy Zana 19 w Lublinie.Kiedy poszedłem do kasy za swoimi zakupami obsługa przebiegała sprawnie a czas oczekiwania był bardzo satysfakcjonujący, kiedy przyszła kolej na moje zakupy Pani kasjerka wykonywała swoją pracę bardzo dobrze do momentu, kiedy wzięła piwo karmi do skanowania pojawił się problem bo piwa nie można było zeskanować Pani kasjerka próbował jeszcze dwa razy po czym odłożyła je na bok nie mówiąc mi o problemie i nie pytając mnie czy mi zależy na tym piwie policzyła resztę zakupów. Kiedy zapytałem dlaczego nie mam swojego piwa, Pani odpowiedziała mi że jest problem i mam się udać do obsługi klienta. Podsumowując tą sytuacje obsługa była ilościowa a nie jakościowa a chyba na takiej nam nie zależy