Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Otrzymałam wyciąg z informacją o wprowadzeniu opłaty za prowadzenie konta, więc poszłam do placówki, aby je zamknąć. Kiedy podeszłam do pierwszego po prawej stanowiska i powiedziałam o co chodzi, Pani od razu odesłała mnie do kasy, a nastepnie sama poszła na plotki do stanowiska dla klientów firmowych. W kasie natomiast Pani zainteresowała się dlaczego chcę zamknąć rachunek i doradziała mi co mam zrobić, aby zwolnić się z opłaty i jak utrzymać dobre oprocentowanie. Ostatecznie nie zamknęłam konta. Często korzystam z tej placówki bo zawsze jest czynna kasa, w innych oddziałach niekoniecznie. Denerwuje mnie tylko brak pracowników przy stanowiskach, zawsze kogoś brakuje i przez to przy kasie jest kolejka, chociaż nie wszyscy robią wpłaty i wypłaty.