Opinia użytkownika: Jakub_542
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Wracając z pracy zaszedłem do sklepu w celu zrobienia drobnych zakupów (chleba, serka topionego). W sklepie było czysto. Z racji tego że nie miałem gotówki zapytałem czy jest możliwość płacenia kartą. Pracownica (okulary, około 50 lat poinformowała mnie że tak). Następnie udałem się na salę sprzedaży (produkty były uporządkowane). Choć moim zdaniem było mało przestrzeni do poruszania się. Bez problemu znalazłem interesujące mnie produkty i udałem się do kasy (poza mną były przy kasie trzy osoby. Pracownice (dwie, obsługiwała jedna wymieniona wcześniej)w tym czasie prowadziły dyskusję na temat tego że ludzie za drobne zakupy płacą kartą i jak bardzo je to denerwuje (oczywiście żadnej informacji o np. minimalnej kwocie zakupów brak). Podaję produkty kasjerce i mówię że chcę płacić kartą- irytacja pracownika i dalsze narzekanie. Obsługa terminalu trwała dłuższą chwilę (pracownik nie najlepiej sobie z tym radził). Pracownica wręczając mi kartę z wyrzutem mówi mi, że płatności kartą od 10zł i następnym razem mam pamiętać(jak ustaliła chwile wcześniej z koleżanką). Bez słowa wziąłem rzeczy i wyszedłem.