Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Z mojego konta orange zniknęło ok. 40zł, tak więc udałem się do najbliższego salonu Orange.Wizualnie salon wyglądał bardzo dobrze, niestety na tym koniec, kompetencje pracowników orange są poniżej krytyki. Wiedzą w czym rzecz, jednakże nie mogą sprawdzić. Pracownik powiedział mi, że nie jest w stanie mi pomóc, podał tylko prawdopodobieństwo mojego problemu, po czym powiedział, że jedynie mogę się dowiedzieć co się stało dzwoniąc na BOK Orange. Gdy chciałem zadzwonić od nich z salonu nie narażając się na koszty, pracownik odmówił mi twierdząc, że klienci nie mają możliwości zadzwonić na BOK z salonu Orange, mimo to, że tydzień wcześniej dzwoniłem z tego samego salonu. Ogólnie moja wyprawa do Orange minęła się zupełnie z celem...