Opinia użytkownika: SECRETSERVICE
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Przeglądałem stronę jakość obsługi i znalazłem zakładkę firmy Sephora a tam informacją iż odpowiadają klientom. Wszedłem na ich odpowiedzi i zaznajomiłem się z tematem. Obserwatorzy piszą tam o rożnych problemach np: złe doradztwo, natrętna ochrona, nadmierna marża czy po prostu pozytywne komentarze schlebiające marce i personelowi tam pracującemu. Pod każdym komentarzem, opinią znajduje się wpis od firmy dodany przez Koordynator Wsparcia Operacyjnego Sephora Polska Sp. z o.o. a brzmiący następująco:" Dzień dobry, Bardzo dziękuję za szczerę ocenę naszej pracy. Systematycznie podnosimy jakość naszych usług, wszystkie sugestie i uwagi są dla nas bardzo ważne. pozdrawiam serdecznie, Adrian Falatyn Koordynator Wsparcia Operacyjnego Sephora Polska Sp. z o.o.".Po co w ogóle jest zakładka, iż firma odpowiada klientom skoro za każdym razem (przejrzałem wszystkie opinie) jest to ta sama odpowiedź nie trzymająca się tematu wypowiedzi i jest wg mnie lekceważąca dla naszej pracy. Chcemy otrzymywać odpowiedzi na zadane pytania, problemy, chcemy poznać dlaczego coś jest takie a nie inne. Moim zdaniem jeśli nadal ma być w odpowiedziach ta sama regułka to nie widzę sensu aby firma Sephora odpowiadała nam na stronie jakoscobslugi.pl. Zdecydowanie jestem za usunięciem tej opcji dla tej firmy. Więcej szacunku i chęci poświęcenia czasu na konkretną odpowiedź !!!!