Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Avans.pl

Treść opinii: Czasami sprzęt AGD osiąga kres swojej „żywotności” wtedy konieczna jest jego wymiana. Takie zdarzenie miało miejsce w przypadku pralki automatycznej. Udałam się do tego sklepu usytuowanego w centrum miasteczka – w rynku. Wybór duży, wręcz ogromny, pralki poustawiane piętrowo na specjalnie przystosowanych regałach oferty różnych typów i producentów m.in. Mastercook, Whirpol, Bosch, Polar, Amica etc. Ceny bardzo zróżnicowane od ok. 749- 1400 zł, zależne nie tylko od marki ale także od funkcji np. max wysokość obrotów, wyświetlacze, tzw. funkcje Eco, rodzaje programów piorących, programatory czasowe itd. Współczesna technika daje wiele możliwości. Dla mnie istotnym wyznacznikiem w pralce automatycznej są obroty, zamierzałam kupić taką, która ma min. 1000 i nie jest zbyt droga. Moją uwagę zwróciły dwa modele „Amica”: pierwszy do 1100 obrotów i cena 749 zł oraz drugi do 1200 obrotów i cena 799 zł. Obie pralki w cenie promocyjnej z gazetki jeszcze tego dnia były. Zdecydowałam się na tę drugą ze względu na gabaryty (mniejsza) bo ekonomiczne wykorzystanie miejsca w stosunkowo niewielkiej łazience miało tu też znaczenie. Trochę mnie zaskoczył fakt gdy po dokonaniu transakcji okazało się, że dowiezienie zakupu to dodatkowe 20 zł za transport. Nie dziwiłby fakt gdyby to była inna miejscowość ale w obrębie miasteczka? Tego się nie spodziewałam. Trudno, przecież na plecy mąż pralki nie weźmie. Choć taka organizacja nie przypadła mi do gustu, wyjścia nie było. Choć pracownicy byli mili i uprzejmi, ubrani w pomarańczowe koszulki z logiem sklepu, ekspedientka „w lot” przedstawiała oferty, widać orientowała się świetnie w walorach asortymentów to jednak na koniec odczułam „niesmak”. Widać nie wszystko tu jest dla pełnej satysfakcji klienta.