Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pod Dębem
Treść opinii: Udałem się na zakupy do tego osiedlowego sklepu. Wewnątrz było bardzo dużo klientów, a że sklep jest bardzo mały to zakupy nie należały do komfortowych. Po dłuższej chwili miałem już prawie wszystkie produkty, prócz pieczywa, które było nieświeże, więc udałem się w kierunku kasy. Zastałem sporą kolejkę, przez co musiałem odczekać długą chwilę na obsługę, mimo że były czynne 2 stoiska. Gdy przyszła moja kolej to kasjerka sprawnie i szybko mnie obsłużyła, ale niestety nie przywitała się, nie nawiązała kontaktu wzrokowego, ani nie używała zwrotów grzecznościowych. Podała jedynie kwotę do zapłaty, a po wydaniu reszty od razu zaczęła obsługiwać następnego klienta.W sklepie, mimo sporego ruchu panował porządek, a podłogi, lodówki oraz stanowiska kasowe były czyste i posprzątane.