Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: Musiałem zrobić zakupy części zamiennych do mojego samochodu. Wykonałem telefon do sklepu z częściami gdzie pracownik poinformował mnie o cenach. Po pracy udałem się do tegoż sklepu po zakup już wybranych przeze mnie części. Podszedłem do pierwszego wolnego stanowiska, gdzie w trakcie rozmowy pracownik, na mnie burknął, że już u dzwoniłem i mam iść do innego stanowiska bo z tamtym panem rozmawiałem przez telefon. Więc grzecznie się przesiadłem. Pracownik przygotował mi zamówienie, a następnie musiałem się udać do innego budynku celem zapłaty i odebrania towaru. W kasie kolejny szok. Wszędzie widziałem, że płacąc kartą jednego z banków, otrzymam rabat na zakupy. Poinformowałem panie pracujące w kasie, że mam takową kartę i chciałbym skorzystać z przysługującego mi rabatu, wiec usłyszałem, że niby on jest, niby go nie ma, a w zasadzie to ona nie wie ile go jest i jak się go nalicza. Szok. Pracownik nie wie jak się nalicza rabat. Masakra.