Opinia użytkownika: Nobi
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Dla starszej osoby z rodziny poszukiwaliśmy z mężem nowego telewizora. Buszując po różnych ofertach przedstawionych w internecie, zdecydowaliśmy się na telewizor Samsung LE32D550. Najbardziej pomocna była wyszukiwarka Ceneo. 28 marca około południa złożyliśmy drogą e-mailową zamówienie w Centrali firmy Neo 24.PL, we Wrocławiu. Prawie natychmiast otrzymaliśmy potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz jego numer. Następnie przysłano nam numer indywidualnego konta bankowego, na które należało wysłać pieniądze, gdyż wybraliśmy przelew jako formę zapłaty.Przedstawiciel z Wrocławia napisał także , że istnieje możliwość wykupienia gwarancji Ochrony Kupującego w bardzo przystępnej cenie 2,90zł, z której skorzystaliśmy. Ponadto przypomniał że, w terminie 10 dni od otrzymania towaru, możemy odstąpić od umowy zakupu telewizora. Przelewu dokonaliśmy 29 marca, a 30 marca o godzinie 10.00 dostaliśmy wiadomość, że telewizor możemy odebrać w gdańskim punkcie firmy Neo 24.PL przy ulicy Schuberta. Pojechaliśmy tam około godziny 18.00. Na obszernym parkingu było było dużo miejsca. Sklep wygląda skromnie, szyld jest bardzo prosty, ale spełnia rolę informacyjną. Wnętrze sklepu także nie robi wrażenia: dwa biurka ze stanowiskami komputerowymi i dwóch obsługujących. Dla klientów postawiono fotele naprzeciw sprzedawców. Panowie obsługują sprawnie, chociaż muszą sprawdzić, czy właściwa osoba chce odebrać towar oraz rozpakować go i zapakować dla sprawdzenia jego stanu. Obsługa sklepu nie bierze udziału w załadunku zakupionego sprzętu. Nawet o tym zostaliśmy poinformowani w korespondencji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupionego telewizora, jego ceny i e-obsługi. Obsługa w Gdańsku mogła być trochę sympatyczniejsza. Brakowało mi panów ubranych w firmowe uniformy i gotowych chociażby do otwarcia drzwi klientowi opuszczającemu sklep z dużym pudłem . Polecam zakupy przez internet. Ani przez chwilę nie czuliśmy jakiegokolwiek zagrożenia dla naszej transakcji.