Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po zakupie pojazdu i jego przerejestrowaniu udałem się do PZU, gdzie poprzedni właściciel miał ubezpieczony samochód. Chciałem przepisać polisę na swoje dane. Jak wszedłem do Oddziału PZU przede mną były dwie osoby w kolejce. Grzecznie zapytałem pracownika, czy w dobrej kolejce mam czekać, usłyszałem że tak. Więc usiadłem i czekałem. Za mną zrobiła się jeszcze większa kolejka. Ludzie zdenerwowani czekali i narzekali, że jest tylu klientów a tylko jedna pani obsługuje. Może praca obsługującej pani była sprawniejsza, gdyby nie fakt, że przychodzili do niej agenci PZU i wręczali jej dokumenty do wysyłki, a przy tym rozmawiali sobie na prywatne tematy. Szkoda, że to tak długo trwało bo myślałem, że klient jest najważniejszy.