Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Moi Rodzice wyjeżdżają na kilka dni do Włoch, dlatego przed wyjazdem postanowiłam wykupić im ubezpieczenie. Już po raz kolejny odwiedziłam punkt Hestii na I piętrze Starego Browaru. Tym razem pracownik, był zbyt zajęty prywatna rozmową przez telefon, żeby przedstawić mi ofertę. Już miałam wychodzić, gdy skończył rozmowę i przeszedł do usługi. Wszystko trwało kilka minut, dostałam ogólne warunki ubezpieczenia. Pracownik jednak zachowywał się niezbyt profesjonalnie, cały czas rozmowa toczyła się na zasadzie "my", np. "przechodzimy teraz do zapłaty" co oznaczało, że powinnam podejść do innego stanowiska. Nigdy nie użył on słowa "pani", tylko cała rozmowa przebiegała przy użyciu 1 os. l.mn. Pan nie miał nawet dla mnie długopisu, spytał czy mam swój. Wydaję mi się, że jeśli w pobliżu byłby inny punkt ubezpieczeniowy działający w tym czasie, udałabym się do niego zanim Pracownik skończyłby wspomnianą wyżej rozmowę telefoniczną.