Opinia użytkownika: Tomasz_401
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zanim jeszcze podpisałem umowę zostałem poinformowany o super atrakcyjnej promocji, gdzie przez pół roku będę płacić połowę ceny, gdzie to miało być 35zł. Abonament na firmę, a ja o Vacie nie myślałem, bo firmę miałem od miesiąca, a telemarketer mnie o tym nie poinformował. Oczywiście nie płaciłem 35, a łącznie 73 z vatem. 35 to była cena jednej usługi, a były jeszcze inne aktywne standardowo i łącznie wychodziło 73 o czym dowiedziałem się dopiero z pierwszą fakturą. Tutaj pojawia się wprowadzanie klienta w błąd już podczas przedstawiania oferty. Nie podejmowałem kroków o zerwanie umowy, ponieważ było mnie stać, ale ile innych osób na tym cierpi?Co do samej usługi to super! Dobrze też, że dzwonią, że jak nie zapłacę za fakturę to nie będę mógł wykonywać połączeń. Co ważne, że po prostu przypominają o tym, bo nie wiem czemu, ale powinno przychodzić powiadomienie o fakturze na maila, a nie przychodzi (bo włączona e-faktura) i pisze, że powiadamianie mailowo, ale tylko raz takie powiadomienie dostałem. Co do jakości usług to nie mam zastrzeżeń. Obsługa przed podpisaniem umowy? Szkoda gadać. Kłamanie klientowi, przedstawianie innej i nieprawdziwej oferty, ukrywanie prawdziwych kosztów.