Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Potrzebowałam założyć konto w innym banku niż mam swoje główne konto osobiste i w tym celu wybrałam się do oddziału banku BGŻ. Placówka znajduje się na parterze kamienicy w centrum miasta. Wnętrze jest bardzo duże, a stanowiska rozmieszczone pod ścianami pomieszczenia - na wprost wejścia 2 stanowiska doradców (zakładanie kont, lokat), a po lewej stronie obsługa transakcji oraz stanowiska doradców ds. kredytów. Stanowiska posiadały wyraźne oznaczenia, dzięki czemu wiedziałam gdzie mam się skierować ze swoją sprawą. Gdy podeszłam, obydwa stanowiska doradców były puste. Stanęłam więc przy nich i zaczęłam się rozglądać. Po chwili z zaplecza przyszła pracownica banku i z uśmiechem zapytała w jakiej sprawie przyszłam. Powiedziałam, że chciałam założyć konto, na co pracownica banku wskazała mi jedno ze stanowisk i zaprosiła do zajęcia miejsca. pani przedstawiła mi ofertę jednego rodzaju konta osobistego i zapytała o moją decyzję. Byłam zdecydowana je otworzyć, na co pracownica poprosiła mnie o dowód osobisty i poinformowała, że otwarcie konta potrwa ok. 30 minut. Jak się później okazało, zajęło to nawet trochę dłużej. W tym czasie pracownica wprowadziła moje dane do systemu, wydrukowała umowę, poinformowała mnie o dostępie telefonicznym i internetowym, pomogła mi się zalogować oraz przekazała informacje na temat karty płatniczej. Dobrze, że obsługa odbywała się na siedząco, bo w oddziale było trochę za ciepło i trudno byłoby wytrzymać tyle czasu stojąc. Obsługująca mnie pracownica była uśmiechnięta i przyjaźnie nastawiona. W banku prawie nie było klientów (w czasie mojej wizyty pojawiły się 3 osoby przy kasach), a po oddziale przechadzał się pracownik ochrony.