Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Megamedia.pl
Treść opinii: Po moich przykrych doświadczeniach z Media Markt zamówiłam piekarnik w innej firmie.Ponadto zmieniłam markę piekarnika i już 28 marca 2012 r. o godz. 20.45 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Megamedia z siedzibą we Wrocławiu. Dokonałam zakupu piekarnika Gorenje o symbolu BO8770AX cena 1828 złotych. Informacje na stronie internetowej były jasne i przejrzyste a asortyment sprzętu AGD bardzo różnorodny. Potwierdzenie dokonanego zamówienia oraz informacje o numerze konta na który trzeba zrobić przelew otrzymałam już o godz. 20.50. Przelew został zrobiony jeszcze w tym samym dniu w późnych godzinach wieczornych. Następnego dnia 29 marca 2012 r. o godz. 13.28 otrzymałam z tego sklepu informację mailową że przelew został zaksięgowany i jednocześnie moje zamówienie jest w toku realizacji i wysyłki. Natomiast o godz 17.39 ponowny mail z informacja o wysyłce towaru oraz możliwości śledzenia przesyłki na stronie sklepu po zalogowaniu na swoje konto-co zresztą uczyniłam. W dniu dzisiejszym 30 marca 2012 r. o godz. 13.20 dotarł do mnie Pan z firmy kurierskiej Schenker z nowym piekarnikiem.Niestety byłam w domu tylko z córką i podejrzewałam że może być problem z wniesieniem przesyłki do domu.W mailu z Megamedia miałam informacje że cytuję:"Usługa kurierska wykonywana jest w standardzie "door-to-door" i obejmuje dostarczenie sprzętupod wskazany adres do bramy budynku (bez wnoszenia sprzętu o dużych gabarytach)"Pan był tak miły i wniósł bez problemu do domu moją przesyłkę a nie była ona lekka. W domu z pomocą Pana z firmy kurierskiej rozpakowałam przesyłkę celem sprawdzenia zawartości i ewentualnych wad fabrycznych lub transportowych.Wszystko było ok .Jestem wdzięczna za tak szybką obsługę w sklepie internetowym oraz firmie kurierskiej Schenker za fachowość, zrozumienie i uśmiech który tak wiele czasami zmienia.