Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kraków

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Udałam się do Banku Millennium w celu założenia konta osobistego. Po wejściu do placówki na pierwszy rzut oka panowała czystość i porządek, tak na sali jak i na biurkach pracowników. Stanowiska były czytelnie oznakowane, więc od razu wiedziałam gdzie się udać w swojej sprawie. Jeden z doradców od razu nawiązał ze mna kontakt wzrokowy i skinął głową. Zajęłam miejsce w kolejce, ponieważ jedna osoba była aktualnie obsługiwana. Gdy przyszła moja kolej doradca wstał, zaprosił mnie do stanowiska, przywitał się, przedstawił, i spytał w czym może pomóc. Doradca wyglądał schludnie, miał przypięty identyfikator w taki sposób, że bez problemu odczytałam jego imię i nazwisko. Następnie doradca zadał kilka pytań w celu dopasowania produktu do moich potrzeb, a gdy odpowiadałam uważnie słuchał, następnie zaproponował mi dwa konta osobiste, przedstawił korzyści każdego z nich koncentrując się na wspomnianych przeze mnie potrzebach. Oferta była przedstawiona jasno i zrozumiale, a na moje dodatkowe pytania pracownik odpowiadał bardzo wyczerpująco. Po wyborze konta doradca przedstawił mi szczegółowo warunki korzystania z oferty. Po upewnieniu się czy wszystko jest dla mnie zrozumiałe przystąpiliśmy do podpisania umowy. Doradca wydrukował regulamin oraz cennik opłat, udzielił również informacji jak korzystać z konta przez Internet, a także w jaki sposób dokonać aktywacji karty, która przyjdzie do mnie pocztą. Dostałam również ulotki związane z innymi produktami bankowym. Na zakończenie rozmowy doradca wręczył mi wizytówkę, teczkę ze wszystkimi dokumentami, oraz podziękował za rozmowę. W ciągu całej wizyty byłam obsługiwana przez jednego pracownika. Rozmowa i podpisanie umowy trwało niezbyt długo bo około pół godziny. Podczas całej wizyty miałam poczucie komfortu, doradca był przekonujący, kompetentny, a atmosfera przyjazna. Nie słyszałam żadnych nazwisk ani kwot innych klientów. Obsługę oceniam bardzo dobrze.