Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Tego dnia wracałem do domu, za środek lokomocji tradycyjnie wybrałem pociąg firmy PKP Intercity - TLK, ponieważ nie mam innej alternatywy. Bilet, ze względu na oszczędność czasu zakupiłem poprzez internet, korzystając ze strony bilet.intercity.pl. Obsługa tej platformy jest prosta i wygodna, po wyborze biletu musimy w ciągu 30min uiścić opłatę. Minusem jest to, że można zakupić bilet jedynie na konkretny pociąg, bez możliwości przesiadki oraz to, że musimy bilet wydrukować. Można byłoby tak ułożyć system, by klient musiał podać jedynie nr biletu oraz dokument tożsamości. Po wykonaniu tych czynności udałem się na dworzec. Jako, że odbywa się tam remont to dla pasażerów jest udostępniony dworzec tymczasowego, który jest około 200m oddalony od wejścia na perony. Nie musiałem z niego korzystać i czym prędzej udałem się na peron, ponieważ właśnie zapowiadano mój pociąg. Tradycyjnie zająłem miejsce w najwygodniejszym według mnie wagonie - bezprzedziałowym. Podróż minęła mi przyjemnie i szybko, a wagon był zadbany, fotele czyste, podłoga i co najważniejsze toaleta również. W niej było także dostępny papier toaletowy, mydło, woda. Po około 45 minutach podróży przyszedł konduktor, by sprawdzić bilet. Przywitał się, poprosił o niego oraz o legitymację, a po sprawdzeniu oddał wszystko i podziękował. Pracownik utrzymywał kontakt wzrokowy.