Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco Extra
Treść opinii: Dałem się skusić szumnym zapowiedziom i odwiedziłem TESCO EXTRA w dniu jego otwarcia. Market zrobił się bardzo przestrony, jasny, dobrze oznakowany. Wyjątkowo było dużo pracowników obsługi na sali sprzedaży, ale - niestety - nie wszyscy zorientowani, jak mogą pomóc klientom. Pytałem o dwie rzeczy z gazetki i nikt z zapytanych pracowników nie był mi w stanie pomóc, mimo że taszczyli ze sobą ogromne tabliczki "w czym mogę pomóc?". Dostępność towarów łatwa i przejrzysta, ale niektóre artykuły po cenie promocyjnej były przetrerminowane (np. serek typu President miał datę ważności 19.03.2012!). Ceny uwidocznione, a cały market dość estetyczny. Zgrzyt był przy kasie. Wprawdzie nie było kolejek, ale obsługa niemrawa, bez uśmiechu. Mimo duzych zakupów musiałem sam prosić o siatki do pakowania. Zabrakło też tradycyjnego pozdrowienia i zaproszenia na ponowne zakupy. Nie wszystko wyszło więc aż tak "extra". I jeszcze mały dodatek. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 400 metrów od wejścia do marketu, mimo wybudowanej zatoki dla autobusów tuż przy wyjściu. To znacznie utrudnia i też nie jest "extra".