Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Nowy salon Biedronki bardzo ułatwia mi zakupy. Jest blisko mnie i jest w nim prawie wszystko czego potrzebuję. Dzisiaj wybrałem się tutaj po napoje. Przed wejściem w gablotach rozwieszona była aktualna oferta świąteczna. Wejście było czyste i przestronne. Aby nie blokować przejścia, koszyki dla klientów stały w końcu korytarza. Były czyste, z długą rączką i na kółkach. Bardzo duża wygoda przy robieniu zakupów. Owoce i warzywa to pierwsze rzeczy na które się natknąłem. Były bardzo ładnie i równo poukładane. Przy każdym towarze stała lub wisiała duża etykieta z informacją o cenie. W sklepie było mało klientów ale poruszanie się między alejkami nie było komfortowe. Było to efektem wózków, które są wygodne i duże ale w związku z tym zajmuję sporo miejsca. Może to też efekt zbyt blisko siebie ustawionych regałów? Towar na półkach stał równo, nie było "dziur". Ceny były duże i jednoznacznie określające towar. Niestety ale informacje umieszczane były nad a nie przed artykułami i to powodowało moje dylematy przy wyborze. Przy kasie panował porządek. Taśma podawcza była czysta. Byłem trzeci w kolejce. Kasjerką była młoda pani z ciemnymi, krótko obciętymi włosami w wieku około 28 lat ubrana w firmową zieloną koszulkę z logo firmy. Na przypiętym identyfikatorze było imię Agnieszka. Pani z uśmiechem powitała mnie i podliczyła zakupy. Podała kwotę do zapłaty, kwotę reszty i na koniec pożegnała mnie słowami "dziękuję i zapraszam ponownie". Wszystko to wyglądało bardzo naturalnie i wykonane było z uśmiechem. Widać było po kasjerce, że lubi ona ludzi i swoją pracę. Sklep lśnił czystością. Szkoda tylko, że brak działu z wędlinami do krojenia na miejscu. No i ta konieczna płatność tylko gotówką w XXI wieku jest utrapieniem dla mnie.