Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Ponieważ mojej mamie przestał działać telefon stacjonarny, zmuszony byłem zgłosić awarię do operatora. Mama ma podpisaną umowę z Telekomunikacją Polską. Na stronie internetowej znalazłem numer i zadzwoniłem. Wybierając odpowiednie opcje połączyłem się z konsultantem. Była to kobieta. Przedstawiła się i powitała mnie grzecznie. Poprosiła o podanie jakiego numeru dotyczy awaria, jakie są objawy, jak długo trwa. Pani zadawała bardzo konkretne pytania zapisując sobie wszelkie uwagi jakie zgłaszałem. Cały czas odnosiłem wrażenie, że konsultantka bardzo chce mi pomóc. Jej głos był życzliwy i miły. Obiecała, że w ciągu 48 godzin usterka powinna być usunięta. Otrzymałem numer zgłoszenia. Wszystkie informacje, które podałem zostały zapisane. Na koniec zostałem pożegnany. Pani złożyła mi taż życzenia świąteczne. Bardzo dawno nie miałem kontaktu z Telekomunikacją Polską ale jestem pod ogromnym wrażenie. Pełen profesjonalizm, naturalna życzliwość i chęć pomocy wykazany przez konsultantkę jest godny podziwu. BRAWO!!!